quilaoronja

Direktlänk till inlägg 15 juli 2013

Jag ger mig inte..........!!!

Av Susanne - 15 juli 2013 23:23

Kan bara konstatera att blogga, och fotografera, det betyder väldigt mycket för mig.

Allt som "någon" ställt till för mig, det kan jag inte förstå...........

Att få sin identitet "kapad" känns otroligt förnedrande och jobbigt på alla sätt.


"Striden" är inte över, men under tiden startade jag en ny blogg här!

Verkar vara en toppensida, lätt att förstå,

och det ska gå att komma i kontakt med "riktiga, levande människor"

om jag skulle behöva. Bara en sån´ sak   


Nu har jag precis "fixat lite" med sidan,

och kan konstatera att jag nog inte blir av med reklamen..........

Om jag inte har lust att betala för att slippa den..


Jag har massor att berätta, och massor av bilder från draglägret vi varit på i Moheda,

men det får vänta till en annan dag.

Nu är jag mest lite glad att jag fixade den här sidan alldeles själv   



Inga mera skratt åt lilla Skorpungens simstil längre.

Hon lärde sig simma i helgen............på riktigt!

Hon har tränat och tränat och tränat.

Inga mera "flyt-dynor" för hennes del!

  

  


Bara en bild.......  


Blir inte mera än så just nu.........fortsättning följer.


Kram

Susanne

 
 
anncatrin

anncatrin

16 juli 2013 08:19

hallå!
jag det är bara p ´åt igen! välkommen till bloggplatsen ;) jag brukar betala för att slippa reklamen, tycker ändå att det är en överkomlig summa, men nu har tydligen tiden gått ut för jag ser att reklamen är tillbaka hos mej.
Otroligt märkligt att det bara kan plockas bort en blogg sådär, hoppas verkligen att det går att ordna till.
jag har provat olika bloggar och trivs väldigt bra med denna. lätt och snabbt att ladda upp bilder osv
Kul att du är på G igen!
/ AC

http://anncatrin.bloggplatsen.se

Susanne

16 juli 2013 09:15

Tack AC!! Suget att blogga tog överhand. Hoppas fortfarande på att få tillbaka min gamla blogg, men det ser väl ganska mörkt ut. Jag är ju inte jag längre! Märklig känsla :-/

 
SytantenSytanten

SytantenSytanten

16 juli 2013 10:06

Åh vad härligt att du är tillbaka, jag blir så arg på dom som förstör. Fina bilder!! Ser fram emot att läsa om Moheda..och allt annat roligt förstås. Kram sytanten

http://sytanten-bettan.blogspot.com

Susanne

16 juli 2013 10:49

Tack snälla Bettan!!! Vad glad jag blir
Susanne

 
Susanne P

Susanne P

16 juli 2013 13:35

Vilken töntig kommentar jag skrev på FB!!!
Hahaha! Så kan det gå när man blir glad och skickar iväg kommentaren lite för snabbt!
Jag är SÅ glad att du fortsätter att blogga och framförallt att vi får chansen att se alla dina underbara bilder igen.

Hoppas nu att du får rätsida på hur i fridens namn någon kan kapa en blogg och varför!

Kram <3

http://www.susannep.blogspot.se

 
sofie

sofie

16 juli 2013 13:35

Härligt att du är tillbaka trots eländiga människor som inte kan låta andras saker vara i fred

http://maysan-astrid.blogspot.com

 
marianne

marianne

16 juli 2013 15:48

Oh vad glad jag blev att du inte ger upp,utan fortsätter här så vi kan fortsätta o läsa din "dagbok".

kramiz Marianne

http://mapes.bloggagratis.se

 
Ingen bild

ilm

16 juli 2013 20:56

Sisådärja! Ordningen återställd! Man tackar o bugar! Ska bara lära mej hur jag hittar själv också. Ordnar sig säkert, det också ;-)

 
Anna

Anna

17 juli 2013 00:05

Äntligen !!!! Som jag väntat på den nya bloggen och kul med gubbarna som rör sig på sidan , det skulle jag med vilja ha men det går inte på Blogg.se 's sida. Massor med kramar Anna , Wilma och Nitro

http://www.annagunnarson.blogg.se

 
Anna

Anna

28 juli 2013 10:21

Ha! Hittade dig till slut. Tänkte att det inte var riktigt normalt att du inte bloggat på 18 dagar. Nu lägger jag denna adressen till Bloglovin istället :)

http://obergs.blogg.se

Susanne

28 juli 2013 14:03

Hej Anna! Jaa, allt från den tidigare bloggen är helt borta. Så tråkigt :-( Vad glad jag blir att du hittade till oss igen!
Kram
Susanne

 
Ingen bild

Titti

13 juli 2014 16:58

Fin text och fina bilder som vanligt.
Men nu undrar jag på en sak : flytdynor för skorpan....vad är det och varför hade hon det ?
Hade hon det när du släppte henne lös i sjön för att simma....jag fattar "nada" jag ! 😉

Susanne

14 juli 2014 22:27

Vet inte om du sett svaret Titti, och om du förstår hur jag menar? Om inte, kan jag visa dig bild när jag är hemma igen 😉
Susanne

 
Ingen bild

Titti

13 juli 2014 23:44

Fina kort å fint skrivet som alltid ! 😊...Men en sak undrar jag på när det gäller Skorpan : vad menar du med att hon hade flytdynor ?
Var det något hon hade när hon var i vattnet innan hon kunde simma...eller ?

Susanne

14 juli 2014 22:09

Tackar så mycket, Titti.
Jaa, exakt....vi satt på henne som sådana "pontoner", som barn hade (förr i alla fall) när dom skulle lära sig simma, minns du? Orangea! Runt magen, så hon fick upp lilla bakdelen 😄
Kramar
Susanne

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 december 2022 22:30

Att försöka skriva några rader utan att åter nämna Tjorven, det går ju inte. Att försöka skriva något glatt o roligt, ja där är jag inte ännu.   Men ni alla som älskar hundar vet hur det känns när hjärtat brister, och ni vet också att m...

Av Susanne - 13 december 2022 19:04

Jag kan inte sluta gråta. Kan inte heller förstå det som hänt.   Vår älskade, fina, underbara Tjorven finns inte längre med oss.     Det har gått en vecka sedan den där dagen, men jag har inte kunnat skriva om det. Allt gick så f...

Av Susanne - 30 november 2022 20:30

  Såå mycket snö vi fick! Är man en berner så älskar man just vintern, och jag blir glad över att se dom busa i snön. Härligt!!   Om man helt plötsligt drabbas av en sjukdom, tar det sin tid att förstå, att acceptera, att lära sig...

Av Susanne - 8 november 2022 22:16

  Under många års tid har vi varje höst åkt till fjällen en vecka. Hyrt mysiga stugor på olika platser.  Upplevt allt det vackra som naturen erbjuder på hösten.   Efter att jag blev tvungen att "fixa" båda mina knän med proteser, tänkte ...

Av Susanne - 30 april 2022 23:35

  Hur tar man bäst vara på en dag som denna? Jo, i min värld är en heldagsutflykt till en vacker plats det allra bästa. Som här t.ex, och med hundarna så klart!       Vackert!           Tjorven har varit här tidigre, och s...

TJORVEN!

 

SKRÅLLAN!

 

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards