quilaoronja

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2013

#rädd

Av Susanne - 22 augusti 2013 23:45

                             

   Ronja på en rödklöveräng.

Vad bra, tänkte jag, då ska hon väl inte bli så himla skitig!!!

Ha, ack, vad jag bedrog mig....

Ronja letade opp något som jag INTE hade velat ha i hennes päls.

Om det luktade.......?

Hm........  



Joorå....den här Skorpungen gjorde vad hon kunde

hon också, för att "lukta gott" hon med!


I dag höll jag på att bli tokig........IGEN!

Jag tror dock inte ens att jag ska berätta om det.........

Har ni någon gång känt, att ni, på riktigt, håller på att bli lite smått galna?

Man blir nästan rädd för sig själv   

(Inte nästan, man BLIR rädd)


I går var det plånboken som "försvann",

för att sedan visa sig igen och aldrig varit försvunnen!


Det som hänt idag........om det nu hänt.......det är INTE kul någonstans.

Men, jag avvaktar lite med att skriva ner detta........

AJAJAJ!


Dragträningen som var planerad i kväll, blev inställd........pga......jaa, det var just det     


Tog med kaffe, och "drog iväg" i alla fall......bara för att "lufta hjärnan" lite!

Och ta några flera bilder   




Kul Skorpunge-bild!




Så klart, har även Skorpan fattat galoppen!!

Hoppa opp på ALLT du ser!




Bra läromästare   




Näe, bilderna är inte slut ännu   


 

"Den här veckan", har visst Skorpungens huvud börjat ändra form!

Det blir nog fint det här   




"Ska du fota länge till, matte???"




Så där då.....sista..........




.....sista!!!


Många försök, innan den sista bilden blev som jag tänkt.....nästan i alla fall.


Nu ska jag se om det går att få tillbaka utseendet på bloggen.....headern bara försvann???

Hoppas verkligen inte att det ska börja krångla nu,

när jag börjar gilla den här bloggsajten.

(Tjohoo, jag klarade att fixa till det!!)


Jaa, just det.......jag har ju gjort en del "klick" på sista tiden.

"Klick" på datorn, menar jag.

Senast i dag...........

Spännande!


Kramar

Susanne

 
 
Anna

Anna

23 augusti 2013 08:54

Charmigt... Med vad de nu var hon rullat i (har vilda aningar)

http://obergs.blogg.se

 
Solglitter

Solglitter

23 augusti 2013 10:09

Hejhej!
Så glad jag blev att jag hittade dig igen...har undrat så vad som hänt när det inte gick att hitta din förra blogg! Det är ju hemskt det som hände din blogg :( men så skönt och tappert av dig, att du fortsätter med nya tag.
Nu följer jag din den här nya och är så glad att jag råkade se din kommentar hos Susanne P :) så jag hittade dig igen. Har ju saknat dig och dina underbart fina och goa "voffsingar"
Kram Lollo

http://solglittret.blogspot.se

 
Eva H

Eva H

23 augusti 2013 10:49

Så gör jag ett nytt försök!

Men så minns jag ju inte precis vad jag skrev... I alla fall att bilderna är fantastiska! Det är ju dina bilder alltid, men det där kvällsljuset gjorde visst något.
Och det där med att känna sig "tokig"... Känner igen det! Min vän och granne, 84 år, tröstade med att hon under klimakteriet trodde hon skulle behöva ta sig till Beckomberga eller Långbro (gamla mentalsjukhus här i sta'n)... Vet ju inte om det kan gälla dig, men mig lugnade det lite i alla fall :)
(Själv påverkas jag en hel del av stress och "oroliga tankar" också.)
Kram!

http://fyrfotingar.blogspot.se

 
Saraa

Saraa

23 augusti 2013 20:58

Glömsk, förvirrad, osammanhängande är jag dagligen så jag mottager gärna Eva H's förklaring :)
Underbara bilder särskilt den sista i solnedgången

Kram

http://vogelberga.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 december 2022 22:30

Att försöka skriva några rader utan att åter nämna Tjorven, det går ju inte. Att försöka skriva något glatt o roligt, ja där är jag inte ännu.   Men ni alla som älskar hundar vet hur det känns när hjärtat brister, och ni vet också att m...

Av Susanne - 13 december 2022 19:04

Jag kan inte sluta gråta. Kan inte heller förstå det som hänt.   Vår älskade, fina, underbara Tjorven finns inte längre med oss.     Det har gått en vecka sedan den där dagen, men jag har inte kunnat skriva om det. Allt gick så f...

Av Susanne - 30 november 2022 20:30

  Såå mycket snö vi fick! Är man en berner så älskar man just vintern, och jag blir glad över att se dom busa i snön. Härligt!!   Om man helt plötsligt drabbas av en sjukdom, tar det sin tid att förstå, att acceptera, att lära sig...

Av Susanne - 8 november 2022 22:16

  Under många års tid har vi varje höst åkt till fjällen en vecka. Hyrt mysiga stugor på olika platser.  Upplevt allt det vackra som naturen erbjuder på hösten.   Efter att jag blev tvungen att "fixa" båda mina knän med proteser, tänkte ...

Av Susanne - 30 april 2022 23:35

  Hur tar man bäst vara på en dag som denna? Jo, i min värld är en heldagsutflykt till en vacker plats det allra bästa. Som här t.ex, och med hundarna så klart!       Vackert!           Tjorven har varit här tidigre, och s...

Ovido - Quiz & Flashcards