quilaoronja

Direktlänk till inlägg 15 juli 2014

Dag.....jaa, vad blir det nu egentligen???

Av Susanne - 15 juli 2014 22:08



Har tappat räkning på dagarna helt och hållet.

Men vad sjutton, vi fick ett sms i dag, att vi får en påminnelse om NÄR vi ska åka hem,

24timmar innan det är dags!

Bra va 😄


Vi såg några moln på himlen i morse.....men "hepp" så var dom borta.

Gick ner och åt lunch på stranden i dag, vilket uppskattades mycket.

Skönt med blåsten, för en gångs skull

Meya gömdes i sanden 👣



Vågorna var enorma!!!

Kul, tyckte morfar, som slogs omkull gång på gång......till glädje för oss andra, så klart 😂

 


Ett vykort från oss 📮

 



Varje kväll är det stor show!

Först för alla barn, och lite senare för oss lite äldre "barn"


Meya älskar't, som synes!

Att se sina barnbarn skratta för fullt,

det känns helt otroligt härligt

   



Har tagit massor av bilder, men som sagt, uppkopplingen är inte rekordsnabb precis.

Har hittat ett ställe på balkongen där det går ok att surfa,

Måste ju ha några bilder med, annars kan det ju vara 😉


Finns det något negativt här då???

Näe, faktiskt inte.....eller, Joo, en sak.....

Om man vil ha något att dricka, vad som helst, så får man INTE det i ett glas,

om man, som jag inte kan dricka någon som helst alkohol?

Ingen alkohol = pappmugg!!!!

Varför?

Det är det ingen som har något svar på 😳

Nu klarar jag mig alldeles utmärkt med en pappmugg, men visst är det märkligt, tycker jag

Allt annat är nästan överdrivet tjusigt.


Då var jag klar för i dag (vad nu i dag är för dag?)


Bara en till sak.....sist men inte minst......

Våra fyrbenta famlijemedlemmar, som vi längtar efter.

Tänk att inte ha hundar i sitt liv?

För mig vore det hemskt.

Men den som väntar på något gott.......


Finaste vovvarna ❤️❤️


Kramar från ett fint Side

Susanne 

 
 
Ingen bild

Siv

16 juli 2014 12:39

Sååå härligt ni har det! En liten varning dock! Kul med stora vågor, men tänk på att det kan bli ett väldigt baksug. Har själv varit med om att spolas tillbaka ut och skrapade mig ordentligt, för att inte tala om paniken för att komma upp och få luft! Forsätt att njuta!

 
Quila o Ronja

Quila o Ronja

16 juli 2014 14:38

Lovar Siv.....vi tänker på det! Men tack för omtanken 😊
Susanne

http://quilaoronja.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 december 2022 22:30

Att försöka skriva några rader utan att åter nämna Tjorven, det går ju inte. Att försöka skriva något glatt o roligt, ja där är jag inte ännu.   Men ni alla som älskar hundar vet hur det känns när hjärtat brister, och ni vet också att m...

Av Susanne - 13 december 2022 19:04

Jag kan inte sluta gråta. Kan inte heller förstå det som hänt.   Vår älskade, fina, underbara Tjorven finns inte längre med oss.     Det har gått en vecka sedan den där dagen, men jag har inte kunnat skriva om det. Allt gick så f...

Av Susanne - 30 november 2022 20:30

  Såå mycket snö vi fick! Är man en berner så älskar man just vintern, och jag blir glad över att se dom busa i snön. Härligt!!   Om man helt plötsligt drabbas av en sjukdom, tar det sin tid att förstå, att acceptera, att lära sig...

Av Susanne - 8 november 2022 22:16

  Under många års tid har vi varje höst åkt till fjällen en vecka. Hyrt mysiga stugor på olika platser.  Upplevt allt det vackra som naturen erbjuder på hösten.   Efter att jag blev tvungen att "fixa" båda mina knän med proteser, tänkte ...

Av Susanne - 30 april 2022 23:35

  Hur tar man bäst vara på en dag som denna? Jo, i min värld är en heldagsutflykt till en vacker plats det allra bästa. Som här t.ex, och med hundarna så klart!       Vackert!           Tjorven har varit här tidigre, och s...

TJORVEN!

 

SKRÅLLAN!

 

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards