quilaoronja

Direktlänk till inlägg 28 maj 2015

Vägrar vara "oglad".......

Av Susanne - 28 maj 2015 22:30


   Nästan ingenting alls, av olika anledningar.

    

Men om man tittar på dom här små nallebjörnarna,

så kan man inte bli annat än glad....trots allt



Skrattar också åt minnet från när bilderna skulle tas på valparna.

Många många bilder på komiska situationer.

Skönt att få bort tankarna som snurrar i huvudet en stund.

Det har varit så mycket sorgligt som hänt den senaste tiden, plötsligt kommer allt ifatt.



Att någon dessutom väljer att strö salt i mina sår gång på gång, det är verkligen inte ok.

Det är så ruttet och elakt på alla sätt. Barnsligt är bara förnamnet.

Hoppas denna någon känner sig väldigt nöjd nu, vad nu vinsten är?

Tänker inte öppna flera mail nu!

  


Kramvänligaste flickorna jag känner (på fyra ben alltså)

Dom får mig alltid att må bra igen, dom finns ALLTID vid min sida (när det stormar)



Vad sjutton skriver jag det här för?

Den frågan ställer sig många.....men åter igen, det är mina känslor och tankar,

och jag väljer att skriva ner dom.

En slags bearbetning kanske....


Kram till er

Susanne

 
 
Ingen bild

Liza Hansson

29 maj 2015 08:13

Du vet väl att det finns personer som måste ställa till jäkelskap för andra för att själva må bra! Egentligen är det väldigt synd om såna. Bamsekram!!

Susanne

29 maj 2015 23:27

Men visst är det väl bra konstigt, Liza? Hur sjutton kan man må bra av det??? Det här som pågår just nu, det är rena rama sandlådefasoner! Vuxna människor, som tycks njuta av att såra om o om igen. Men jag försöker gå vidare....
Tack snälla du
Kram

 
Marianne

Marianne

29 maj 2015 10:56

Tur att Ronja o Skorpan finns,för matte,när en del tvåbeningar tycker de har rätt o j:vlas.
Djuren visar alltid äkta glädje.Hoppas du kan rensa bort energitjuvarna för alltid.
Ha en fin dag.Kram Marianne

http://mapes.bloggagratis.se

Susanne

29 maj 2015 23:00

Ja, det är så sant! Dom betyder så mycket när det är tufft. Undrar ibland över hur det är möjligt, att vuxna människor beter sig som dom satt i sandlådan. Otroligt barnsligt och elakt.
Stor kram till dig

 
Marianne

Marianne

29 maj 2015 11:01

Glömde o skriva,vilka underbara valpbilder.Påminner mej om när jag såg Nadja,hos Elisabeth,första gången.9 st bernervalpar som hängde över en kant,jisses så söta de var.
Ronja o Skorpan bjuder alltid på så härliga bilder,som ger en många skratt.Det syns att de är lyckliga hundar.

Kram Marianne

http://mapes.bloggagratis.se

Susanne

29 maj 2015 23:02

En sådan syn glömmer man inte! Visst är dom otroligt söta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 30 december 2022 22:30

Att försöka skriva några rader utan att åter nämna Tjorven, det går ju inte. Att försöka skriva något glatt o roligt, ja där är jag inte ännu.   Men ni alla som älskar hundar vet hur det känns när hjärtat brister, och ni vet också att m...

Av Susanne - 13 december 2022 19:04

Jag kan inte sluta gråta. Kan inte heller förstå det som hänt.   Vår älskade, fina, underbara Tjorven finns inte längre med oss.     Det har gått en vecka sedan den där dagen, men jag har inte kunnat skriva om det. Allt gick så f...

Av Susanne - 30 november 2022 20:30

  Såå mycket snö vi fick! Är man en berner så älskar man just vintern, och jag blir glad över att se dom busa i snön. Härligt!!   Om man helt plötsligt drabbas av en sjukdom, tar det sin tid att förstå, att acceptera, att lära sig...

Av Susanne - 8 november 2022 22:16

  Under många års tid har vi varje höst åkt till fjällen en vecka. Hyrt mysiga stugor på olika platser.  Upplevt allt det vackra som naturen erbjuder på hösten.   Efter att jag blev tvungen att "fixa" båda mina knän med proteser, tänkte ...

Av Susanne - 30 april 2022 23:35

  Hur tar man bäst vara på en dag som denna? Jo, i min värld är en heldagsutflykt till en vacker plats det allra bästa. Som här t.ex, och med hundarna så klart!       Vackert!           Tjorven har varit här tidigre, och s...

Ovido - Quiz & Flashcards