quilaoronja

Alla inlägg under mars 2018

Av Susanne - 4 mars 2018 21:56


Tjorven Ronja Skorpan.....Härligt med snö!!



Så mycket som hänt, och så mycket som händer.

Samtidigt rusar tiden i en rasande fart.




Snart har det gått ett helt år sedan jag skrev här,

det har verkligen inte funnits varken tid eller lust/ork.

Men nu känner jag mig riktigt laddad för att "klada ner" lite om våra bernerdagara igen.

Bara en liten detalj kvar, innan jag ska skriva......allt.




I morgon är det dags för ännu en operation, och trots att man börjar bli van,

så finns så klart en stor oro.


Den här gången är det Ronjas tur, och jaa, jag vet, hon är en äldre dam,

men vi har absolut inget val.


  


Hon är stark, hon är envis, det kommer gå bra....MÅSTE gå bra!!


Tack o kram till er alla som stöttat o kontaktat mig under en jobbig tid    


Susanne

TJORVEN!

 

SKRÅLLAN!

 

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen


Skapa flashcards